Wednesday, February 3, 2010

SKTI yang hebat


Hebatnya murid kita jika kita didik dan bimbing mereka. Hari ini, 3 Feb 2010, hampir semua murid Tahap 2 beruniform lengkap Pasukan Beruniform. Ia sesuatu yang bukan saja nampak cantik, tetapi juga akan membawa kepada terbinanya satu budaya dan iklim sekolah yang sihat. Sekolah yang hebat adalah sekolah yang terbina dengan satu budaya yang sangat positif. Budaya kerja seluruh warga guru, budaya belajar semua murid dan budaya disiplin yang sangat tinggi akan menjdikan iklim sekolah yang menjurus kepada kecemerlangan murid dan sekolah seluruhnya.

HARI ANUGERAH CEMERLANG 2009
Senarai JK Kerja Hari Anugerah Cemerlang telahpun di emel ke emel guru-guru. Sila semak dan muat turun untuk tindakan lanjut. Guru2 yang tidak menerima melalui emel, dapatkan salinan melalui rakan2.

MINIT MESYUARAT PANITIA
Terima kasih dan tahniah kepada Pn. Fauziah ( Panitia Agama Islam ) dan Pn. Ooi Kim Kee ( Panitia Bahasa Inggeris ) kerana telah emelkan minit menyuarat kepada saya. Kepada setiausaha panitia lain sila berbuat demikian dengan segera. Sila kemaskini juga fail panitia masing-masing.

KEJOHANAN OLAHRAGA SEKOLAH
Ditangguhkan ke bulan Jun. Oleh yang demikian, aktiviti Kokurikulum akan bermula pada hari Rabu, 17 Februari 2010. Sila semak urusan kokurikulum bersama PK Kokurikulum.

TAHNIAH
Tahniah diucapkan kepada Pn. Haslita dan Pn. Sharifah Shahrina kerana telah dilantik ke Gred DGA41.